måndag 22 mars 2010

I löpningsspåret igen!

Ok, jag körde inget pass i fredags, och inte i helgen heller. Men idag började jag enligt schemat igen. Dock blev det inte exakt enligt schemat med 8 km på 45 min, utan det blev 6,88 km på 38,54 min. Jag fick håll sista km och gav helt enkelt upp för det ville inte ge med sig. Det tänker jag ju inte göra på loppet sen - ge upp, men idag blev det så. Jag sprang ute idag med och det var skönt, fast jag får så ont i halsen när jag stannar men det får man ta. Imorgon blir det nog, beroende på vädret, löpning på gymmet. Enligt schemat är det vila imorgon men den tar jag på onsdag istället, så imorgon är det medelhård distans som gäller - woohoo!

Efter löpningen idag körde jag lite rygg-, mag- och benövningar på vardagsrumsgolvet. Imorgon kan det nog bli armar och axlar på gymmet efter löpningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar